ИА Покер - Кој победи?

Сега се навршуваат дваесет години од озлогласениот меч меѓу светскиот шампион во шах Гари Каспаров и Deep Blue – Супер-компјутерот на IBM. Каспаров изгубени до Дип Блу - и продолжи да го обвинува компјутерот дека бил контролиран од вистински, човечки мајстор во шах. Во суштина, Каспаров повикал шенагани. Шаховскиот мајстор одби да верува дека студената машина за пресметување може да победи во размислување, размислување, човечко суштество. Реалноста беше дека најверојатно токму поради крутата, пресметлива природа на Deep Blue, машината успеа да го победи својот човечки колега.

Дип Блу немаше капацитет да биде креативен или да примени каква било форма на „просветлено“ расудување - токму тие работи кои често завршуваат со мешање во здравото расудување. „Deep Blue“ се залагаше за примена на правилата на играта шах на најоптимален можен начин за да се постигне одреден исход. Настапот и последователната победа на Deep Blue ја најавија зората на новото време: возраста на вештачка интелигенција и неговиот капацитет да го надмудри, надмудри и надразмисли човештвото.

Длабоко сино блескаше во ерата на големи податоци.

Дефинирање на Непобедливиот

И покрај неверојатниот успех на Deep Blue – има игри што предизвикаа пословично гребење на главата; дури и машински глави. Една од нив е StarCraft – стратешка игра во реално време која вклучува развој на сопствена воена база на играчот и последователен напад врз оние што им припаѓаат на други играчи. StarCraft беше првата eSports игра досега – и за која работеа истражувачите гиганти како Facebook и Microsoft објавија трудови поврзани со StarCraft и AIнеспособноста на 's да ја разбие внатрешната работа на играта отпорна на куршуми, главно поради навидум бескрајниот број на променливи поставени од играта.

Видете исто така  Најдобри видео игри што се одликува со игри на среќа

Дали машините знаат кога да се одржи?

Очигледно одговорот е да. Програмерите за вештачка интелигенција DeepStack развија вештачка интелигенција што е способна да им конкурира на најдобрите во (човечкиот) бизнис со покер. Тајната за успехот на DeepStack? Длабоко машинско учење. DML го имитира човечкиот мозок во неговите основни мисловни процеси и во суштина и овозможува на машината сама да учи нови трикови.

Самата природа на покерот Texas Hold'em се потпира на човечкиот атрибут на интуицијата. Механичката верзија на интуицијата очигледно е откриена во оддалечувањето од претходната стратегија применета од АИ системите што вклучуваа обид да се пресмета секој чекор за остатокот од играта - и наместо тоа, да се биде во тек со развојот на настаните со само неколку чекори одеднаш.

Новиот начин на извршување на вештачка интелигенција (како што е вработен во DeepStack) вклучува постојана повторна пресметка на неговите алгоритми и идна стратегија кога ќе станат достапни нови информации. Како DeepStack ја научи оваа посебна вештина на својот скромен штитеник? Со тоа што ќе фрлите повеќе од 10 000 случајни игри со покер.

Крштевањето преку оган

Во 2016 година, Меѓународната федерација на покер избра триесет и три професионални играчи на покер и ги спротивстави на стратегиите на DeepStack. По одделувањето на случаите каде што среќата доведе до победа од примерите на стратегија, беше донесен заклучок: Стапката на победи на DeepStack се појави повеќе од 10 пати од онаа за која професионалните играчи сметаат дека е пристојна маргина.

Заклучокот и наодите се согласуваат со неодамнешниот успех што го ужива Libratus - АИ што игра покер и идеја на истражувачи на Универзитетот Карнеги Мелон во Питсбург. Libratus се спротивстави на бројните најдобри светски професионалци покер во Тексас Холдем во неверојатна низа од 120,000 раце на покер. Либратус избриша блефирање на четворица од нив.

Видете исто така  Луди Крепки факти

Донг Ким беше еден од играчите надмудрени од машината, известувајќи потоа дека на половина пат, тој започна да се сомнева дека Либратус всушност може да ги види неговите карти. Тој продолжи да рече дека не го обвинува Libratus за мамење само по себе, но дека АИ е едноставно толку добра.

Ние сме многумина

Веселите луѓе на Карнеги Мелон се чинеше дека не сакаа да откријат многу за Libratus или внатрешното функционирање на неговото одлучување за време на застојот, но подоцна беше откриено дека Libratus не е единствена вештачка интелигенција - туку се потпираше на три- пронг систем кој работи заедно кон заедничко цел.

Потпирајќи се на учењето за засилување, во суштина метод на обиди и грешки, Libratus успеа во тоа што играше натпревар по натпревар против себе. Почнувајќи, не знаеше ништо за посебни стратегии за покер или слично - едноставно беше направено свесно за тоа кои се правилата на играта. Играјќи постојано против себе, во рамките на својата тројна мрежа, ги истражуваше сите можни авении и комбинации - со што се опремуваше успешно за задачата пред неа.

Во сите праведност, мора да се спомене дека Libratus ги искористил наградите од корист од тоа што можел да ја согледа состојбата, како што било, секоја вечер по круговите на денот.

Сепак, сите работи се еднакви, Libratus ги надмина дури и очекувањата на своите човечки творци.

Бонуси за казино без депозити на Спин Палас >>


извор: spinpalace.com
ИА Покер - Кој победи? Ажурирано: Јуни 18, 2019 автор: Дејмон